Hommasin tuon ArtRagen täysversion, jossa voi ihan layerien kanssa peuhata ja muuta. En nyt ihan kunnon vauhtiin päässyt - ruosteessa kun ollaan taas -, mutta näemmä joskus aiemmin olen duunannut tällaisen kuvan:
1109988.jpg
Hämärää. Mitä sä sanoisit? Mitä mä nyt niinku yritin ilmaista tällä? Onkstän niinku mesitsi joku tiätsä... et siis onkstää tavallaan niinku et mä halusin niinku tuoda esiin jotain... et onkstää mun niinku kokemus täst maailmast jotenkin niinku?

Tai et onkstäs joku tavallaan paradigmanmuutos kohti diskurssin sumentamista? Et onks... Onks tää niinku joku avainteos?! Voisko tästä ruveta keriin auki jotain sielullisii teehetkii?

Mollaanksmä tässä tätä niinku yhteiskunnan arvokeskustelutyhjiön hyytävän huutavaa hiljaisuutta? Onkstolla korvia ollenkaan? Noi piirteet on jotenki.... onksne niinku tarkotushakusesti jätetty tavallaan keskeneräsiks? Vai enksmä osaa piirtää? Mitä mä luulisin?