Jeps. Ensimmäinen kerta nettikahvilassa on varmaan kaikkien mielestä yhtä jännittävä! Tietokoneita ja kahvia, huhhei. Nyt kun pilkunnussijoidenkin vuosituhat on vaihtunut, on kaikki ihan mullin mallin... which is nice. Sinkkuelämä on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin - noin etanan näkökulmasta ainakin. Huonekalujen kasaamista ja ajoittaista juhlimista.

Augh, mulla on enää seitsemän minuuttia aikaa käyttää tätä konetta. Noh, onkin oikeastaan aika käydä ex-työpaikalla lobbaamassa itseäni. Terviseks tois aikana.

--

Tjaah. Jännäähän tämäkin on: olen kirjaston koneella. Kirjaston koneelle pitää tulla säntillisesti kyräilemään, ja sitten kun se edellinen katsoo että kuka siinä oikein naputtaa kengillään, täytyy tuijottaa merkitsevästi suoraan silmiin: 'Joo, mä olen tulossa just nimenomaan siihen kaksi minuuttia sitten'. Ei elä nöyrä ihminen kirjastossa, paitsi nurkassa orpona kuin kelohonka.

Juu, viikon päästä mulla on taas puhelinyhteys kotoakin, että sitten alkavat taas rullata nämä verkkoasiat. Niin että viikon päästäkö jo? Niinpä. Viikon päästä. Siihen saakka täytyy pärjätä sillä mitä nyt sitten käteen sattuukin.

Postissa kun tein muuttoilmoituksen ja annoin sen pois, niin rupesi myymään mulle kotivakuutusta se täti. Iski hyvään rakoon hän sikäli, että multa on kertaalleen kämppä tyhjennetty niin, että ei ollut vakuutusta, joten tartuin täkyyn ja nyt mulla on postilaitoksen vakuutus. Kaikkea sitä saa kokea. Hah, saavat varkaat pitkän nenän! Siitähän ne katsokaas suurimman ilon saavat, että tietävät ryöstävänsä vakuutuksetonta lukaalia. Mutta eivät saa enää, että tervetuloa vaan.

Mental Jump [oli nimeltään silloinen kotisivusto ja tuossa linkki sinne...] on taas se paikka jonne viettisi johdattavat sinut vastustamattomalla tenhollaan! Hieno homma, tervemenoa.