Mulle tuli vanhasta osoitteesta käännetty ”trendi”-lehden näytenumero. Jaahas, ajattelin, postissa ei ole kauhean tarkkaan viitsitty miettiä josko ko. lehti olisi kannattanut lähettää pikemminkin sille asunnon entiselle emännälle. Vaan mitä mun silmäni tapasivat? Kyseinen lehti oli nimenomaan mulle vartavasten lähetetty! Mitä tämä nyt on? Onko tullut netissä ruksattua väärään kohtaan jossain välissä vai vittuileeko mulle joku salainen vihailija? Eihän tässä uskalla enää postiinkaan mennä kun kaikki postiljoonit nauraa selän takana, että toi on se joka haluaa sukupuolenvaihdosleikkaukseen.

On tietysti hyvä tietää – siltä varalta että mulle ykskaks kasvaa rinnat – mitä seuraa, jos ostaa liian pienet tissiliivit, tai vastaavasti jos ostaa liian isot. Ehkä mua siinä vaiheessa kiinnostaa myös lukea miesstripparista kertova artikkelikin. Mutta koska mulla ei edelleenkään ole tissejä, niin jos joku välttämättä haluaa itselleen trendin viime marraskuun numeron, niin ottaos yhteyttä. Siellä sivuilla on kyllä pari hajuvesimainosta, joissa on ilkialastomia naisia, eli jos sivut tuntuvat liimautuneen yhteen… niin se johtuu varmaan siitä että joku postiljooni on vahingossa kaatanut liimaa lehden sivuille.

Puolitoista tuntia siihen kun pitää ruveta Manen kanssa kaataan. Arvatkaa miten nopeesti Mane pystyy juomaan pullollisen kaljaa. Puolessa sekunnissa! Mane on hirvee jätkä kaataan.

Jaa jaa, jos menis tyhjentämään pesukoneen.