oli vähän niINKuin nykyään IT-orjan [air defence slave]: avioliitto rakoilee kun miestä ei näy koskaan kotona. "Ootsä joku SUPOn kaveri vai?" Ei kun mä teen nettisivuja...

Vastapäiset ikkunat on pimeänä, niin kuin pitääkin - huOMENnahan [today] on kunnon ihmisten työpäivä. Meillä freelancereillahan on aika lailla sama milloin nukkuu; että siksi - vaikka olenkin kaikin puolin kunnollinen - olen itse hereillä havainnoimassa kollektiivista horrosta.

Sunpointin mielestä on näemmä yhtä lailla tärkeää kertoa, että HEX-yleisindeksi on 12285.61, kuin että onko mulle tullut maileja vai ei. Henkilökohtaisesti en ole ymmärtänyt tuon numerosarjan liikuttavan minua yhtä suuresti, mutta ehkä tämä joku päivä mulle valkenee. Mitä jos joskus pitää valita HEXin ja ihmiskontaktien välillä? Kumman mä valitsen?

Saanen soimata itseäni hetkisen: laiminlöin velvollisuuksiani tänään heräämällä lopulta vasta puoli neljältä iltapäivällä. Siinä vaiheessa mun olisi pitänyt olla aikuiskouluttamassa itseäni jo viisi ja puoli tuntia. Sitä tekee yöllinen valvominen: älkää lapset ikinä valvoko yöllä.

Täh? Onko Suomessa tosiaan Solja-nimisiä ihmisiä? No, onneksi olkoon te kaikki kaksi, teillä on näemmä nimpparit.

Viime yönä, sen kaiken turhan sompailun ohella, kävin - ensimmäistä kertaa eläissäni - chatissä. Jösses. Mikä siinä on niin hienoa? Höpö höpö ja blaa blaa. Multa menee kyllä ihan ohi koko touhu.

..Joku voisi sanoa että tällaisen päivyrin pitäminen ei ole yhtään fiksumpaa, ja saattaa olla oikeassakin [right hand side], mutta en mä silti ymmärrä laiSINkaan miksi ihmisten täytyy saada jauhaa totaalista paskaa tunteMATTOmien kanssa. Ehkä tämä on niitä ensimmäisiä merkkejä, joista huomaa olevansa tULOSsa vanhaksi - vaikkakaan en sitä kyllä tunnusta, olenhan ikikakara (kysykää vaikka exältä).