No Parde tässä! Älä pistä kiinni! Bussissa! Mä olen menossa Erkan luo kato ku se lupas pistää mulle kolmekymppii mut mä silti tarviin sen viiskymppii minkä sä oot mulle velkaa... Kyl mä tiedän mut mullon... joo, mut mun lapseni tarvii uuden repun ja mä jo lupasin sen sille... mä olin just kaljalla ku mua vituttaa tää tilanne... Hei, ootsä nähny Relanderii... joo, en mäkä, kato ku se välttelee mua... se on mulle kakskymppii auki ja se välttelee mua... mä oon yrittäny soittaa sille ja Maikki on yrittäny soittaa sille mut se laittaa heti luurin kiinni... mut tää on mulle tosi tärkeetä, mun lapsi tarvii uuden repun... en mä oo siitä mitään kuullu... mä olin just kaljalla ku mua vituttaa tää tilanne et jos sä voisit antaa sen kolmekymppii niin mä saisin mun lapselle sen repun... multa loppuu nyt puheaika et mä en tän pitempään jatka... mä nään Erkan tuol paikallises, me viritetään ansa Relanderille... kolmekymppii... kato jos sä pääset seittemältä ku mä oon Raunistulas just sillon, niin tuut siihen puhelinkioskille ja heilutat kättäs tonne kolmannen kerroksen parvekkeelle... en mä voi olla siinä kato jos Pate näkee mut, mut toi Essi on siin päivystämäs, niin heilutat kättä sinne... siinon sellanen sateliittiantenni jossa lukee Kakerok... tussilla... multa loppuu just puheaika et mä en tän enempää puhu... kato kun mun tarvii ostaa mun lapselle reppu, ja Relander välttelee mua... ois tosi hyvä jo voisit ees kympin heittää... mä olin just kaljalla ku mua vituttaa tää tilanne...