[Olipas tämä sivu jostain syystä sotkussa puoli päivää. Sori...] Niin eiku. Satuin olemaan Motonetissa kun oli joutoaikaa. Osuin sellaisen hyllyn tai laarin eteen (kun ne kaikki tunnollisesti satuin kiertämään) jossa sijaitsi sääasema, langaton. Jos jokin laite on langaton, se täytyy hankkia. Niinkuin vaikka ne langattomat mikrofonit (2 kpl) joihin aiemmiten olin törmännyt - joilla ei mitään käyttöä tulle ilmenemään (koska toinen on paska ja toinen väärän tyyppinen, eli solmiomalli [bänditouhuissa ei oikein toimine {mutta kun halvalla sai...*}]).

Joten siis sääasema päätyi kotiin. Nyt näkee yhdellä vilkaisulla sekä sisä- että ulkolämpötilan, ja kosteusprosentin ja sen että mihin päin tilanne on siirtymässä. Mahtavaa.

Ja tämän kunniaksi - koska Kriisipuurossa on tuollainen ja olen monta kertaa melkein käynyt katsomassa että mihin se johtaa ja millaisenkohan itse tekisi - länttään vielä tuommoisen kuvan tuohon (meinasin laittaa erillisen laatikon mutten taida kuitenkaan, kun ei tuolta kovinkaan itsen näköistä tyyppiä löytynyt; ei minulla ole koiraakaan...):

The WeatherPixie
---
*Kuten olen jo aiemmin todennut: en minä opi vaikka kuinka toistan samaan virhettä...